Birdunyabircennetannesi Kızlar merhabalar bu yöntemle bırakan oldu mu bugün taktırdım protez tırnak işe yarıyor mu yarar mı dersiniz ne olur yarıyor bırakıyorsunuz diyin çünkü oğlumda başladı bu lanet hastalığa sırf onun için bırakmam şart
Ebrushkaa Birdunyabircennetannesi altta tırnağınız uzayinca guzel oluyor ojeler falan sürünce size tavsiyem unutana kadar protez yaptirin ben 1 kere yaptirdim bıraktım takma tırnak takıyorum
NmalkoC Birdunyabircennetannesi ya bende kenardakı etlero kopartıyorım hep manikur yaptırdım gene yedim olmadı şimdi oğluma sabır taşı aldım emmeyi bırakması için sanırım tırnak yemelrrinede birebirmiş denicem bende parmaklara sürüp 🤣
Sibelmuc Birdunyabircennetannesi 2005 ten beri protez tırnak kullanıyorum Tırnak yeme yüzünden. Protezi çıkarttığım an kırılıyor ve yemeye ya da koparmaya başlıyorum o yüzden 3 haftada 1 yenilermek gerekiyor. Baya külfetli aslında. 10 yaşında başlamışım 38 yaşındayım hala aynı😒 Acı Ojeler,bantlar,takma tırnak her şeyi denedim.Protezde kaldım
ece_arel Birdunyabircennetannesi hayır bırakmadım protezleri bile yedim 🙄 ama şimdi fırsatım olmuyor unuttum tırnaklarım uzadı güzel manikür oje yaptım kıyamıyorum yemeye😂
Birdunyabircennetannesi Ebrushkaa Bende öyle düşünüyorum ama ya çıkarınca yine yersem diye korkuyorum birde çok sağlıksız uzuyormus tırnaklar hava almadığı için gerçi tırnaklarım hep sağlıksızdı🤷
Ebrushkaa Birdunyabircennetannesi evet size onuda yazacaktım ama herkesin tırnağı farklı benimki incelmisti mesela çabuk kırıldı ve yemeye devam ettim çözümü 1 milyoncularda satılan takma tırnaklar varya şeffaf olanlar o ve Japon yapistiriciyla buldum onları takıyorum kisaltiyorum ojeyi sur cik banyo yap bulasik yika çıkmıyor benim tırnaklarıma uyuyor takıyorum takma olduguda belli olmuyor
Birdunyabircennetannesi Ebrushkaa Ayy yok canım onu da kullandım düğümümde falan hemen çıktılar kaç kez denedim çok rahatsız çıkacak korkusuyla bişey yaparken zorlanıyordum
Ebrushkaa Birdunyabircennetannesi Japon yapistirici ile çıkmıyor içindeki yapistirici dandik onun onla yapmayın.
Beyzanur7 Ikigozumuncicegizeynep sıcak sud abekletirsen çıkıyor ama kalıntısı kalıyor bir süre sonr tamamen temizleniyor ve tırnağı acyaip mhvediyir ..japon yapıştırıcısıni da öneren ne blim ..
Ebrushkaa Ikigozumuncicegizeynep benim elim devamlı suyun içinde ben çıkartırken zorlanıyorum tırnak dibinden köşesinden kaldırdığım zaman kalkıyor.
Ebrushkaa Beyzanur7 onerende ne bilim ne demek hanımefendi ben kullandım protez tırnaktaki gibi tırnağınız incelmiyor em azından benimki alternatif isteyen istediğini yapar
Birdunyabircennetannesi Sibelmuc Çıkarınca maniküre gitmeyi düşünüyorum 3 4 ay kullanıp çıkarmayı düşünüyordum🤷 Bende her yolu denedim berbat hastalık yok çözüm yok bırakılmıyor ve bu pis hastalık oğlumda da başladı daha yeni başladı ilerlemeden ona çözüm bulurum ama asıl kendime çözüm lazım çünkü anneden görüp yapacak ne kadar engellemeye çalışsam da
Sibelmuc Birdunyabircennetannesi Deneyin tabiki en azından 4 hafta rahat edersiniz.Tırnaklarınız normalde güçsüz değilse öyle hemen yıpranıp incelmiyor.
[silindi] Birdunyabircennetannesi benim.oglumda şimdi tırnaklarını koparıp atmaya başladı nasıl çözüm.buldun canım ?
NmalkoC Birdunyabircennetannesi memeyi bu ay içinde kesicem paketi açtıgımda once bi oğluma kullanayım arkadan kendime kullanıcsm bakalm olursa inşallah 🤣 bende protez düşündüm ama rahat edemem sürekli bakımına gitmek lazım uzadıkca çocukla zor olur diye gitmedim
ozlemmm Ben de yaptırıyorum protez tırnak, tirnak yeme problemim oldugu icin. Ama cikarinca tırnaklar cok yipraniyor hemen kiriliyor o yuzden cikarttirmadan bakim yapmaya devam ettirin
Birdunyabircennetannesi ozlemmm Sürekli kullanmak istemiyorum ama ayy şuan çok üzüldüm 🤦 Peki çıkartıp bakım yaptırsam düzelmez mi ya
Beyzanur7 Ebrushkaa e bende kullandım ki söylüyorum japon dedgniz çok sağlıklı iyi biseymiz gibi japon la yapıştır diyorsunuz .. acayip maahvedyor tırnağı evet çok sağlam çıkmıyor kendi tirnaginiz gibi kullanıyorsunuz ama sonra ..