oğlum doğduktan sonra 1 ay boyunca göbeği açık kaldı aktı granülosu vardı 2 kere yaktırdım şuan 8 aylık bugün tekrar kızarıklık akıntı ve az açıklık vardı mikrop kapmış dedi doktor tekrar yaktıdım ultrason temiz idrar kültürü çıkmadı krem verdi yolladı. başına gelen varmı bebeği ile ilgili göbek deliği açıklık olan ?