Kızlar iyi geceler ilk kızımda sol göğsümü almadı ucu yoktu sağ göğsümde vardı hep onu emzirdim 5 ay yetebilmiştik. Şimdi ikinci kızım sadece annne sütü alsın mama olmasın diye sol göğsümü zorladım hep o yüzden ucu yara oldu lansinoh ve bütün babaanne fikirlerini denedim hiç biri işe yaramadı. Canım o kadar yanıyorki o göğsümü emziresim gelmiyor hatta bu yüzden yine solda az süt sağda daha iyi süt var. Azalsın istemiyorum lütfen çözüm önerisii verirmisiniz