Ben de aynı sorunu yaşadım bebeğim 10 aylık , cildiyeye gittim ve Vicy markasını dercos serisinin hem yeşil hem kırmızı şampuanını aldım , artı olarak solgar markasının biotinini ve hem tırnaklarım hem saçlarım aşırı fark etti 1 hafta da şu an minik minik saçlarım var 😄 parasına değiyor inann yoksa kafayı yiyecektim