Bebeğim 2 buçuk aylık dün 2 ay aşılarını oldu. Akşama kadar 37.5 u geçmiyordu ateşi bu akşam birden 38 e yğkseldi hatta 38 buçuğa kadar geldi. Calpol verdim ayak altına limon denedim eklemlerine soğuk kompres denedin yine de düşmüyor 3-4 saattir ne yapmam lazım ? Fitil versem calpolden ne kadar zaman sonra atılıyor