Fatma_mav38 canım merhaba bebelacin gold olanını kullandinizmi gaz kabız yapmıyor bnd evolvianin AC sini kullandım 3 ay çok pahali bir mama kolikti bebeğim sonra dedim başka mama kullanayım gaz ve kabiz yapmayan mamalarin başka seçenekleri var mesela hippin normali birde combiotic olanı gibi bunu da kullandım bu da iyiydi yani aslında sana şöyle birsey söylim gaz ve kabızlık yapmayan mama biraz yumuşak kıvamlı oluyor diğeri tam kuru toz mama oluyor boşa para verme diye söyledim bunu yeni çözdüm 🙈çok mama atmış biri olarak