Trkmn_0317 Kızlar 40 çoktan sonra kanama olması normal mi ? Yengemin bir hafta önce falan 40 ı çıktı ama bir haftadir da kanaması var ama artık çok fazla oluyor diyor hani normal adet kanamasından bile daha fazla geliyormuş normal mi bu durum yaşayan var mı?