Fatosssgoktrk
Şimdi ben şöyle diyeyim bebeğinizin kilosu ayına göre önde bile olsa bir kere buna özellikle dışarıdaki insanların söz söylemeye hakkı yok. Burada iki ihtimal var birincisi eğer siz iri yapıldıysanız yada ailede iri yapılı bireyler varsa bebeğinizi de öyle olur, şöyle diyorlar hep ya yürüyünce kilosunu verir bu her çocuk için geçerli olmuyor çok hareketli olmasına rağmen benim çocuğum yürüdüğünde diş çıkardığında hiçbir şekilde kilo atmadı hastalanınca kilo attı o attığı kilo da önemli değil zaten yani yürüyünce kilo atar diyenler için de bunu yazıyorum diğer ihtimal bazı çocuklar gerçekten de yürüyünce kilo atabiliyor ya da aylarca aynı kiloda kalabiliyorlar zaten büyüdükçe kilo alımı da yavaşlıyor.
Size bu lafı diyenlerin önünü keserseniz hem söz hakkı sahip olmadıkları konu hakkında konuşmazlar hem de sizin yanınızda sıkılmaz.
Bir de bebeğinizin beslenmesine dikkat ediyorsanız yani karbonhidrat ağırlıklı beslenmiyorsa doktorunuz da aksini demedikçe bir sıkıntı olmaz