Zeynolu Ben yürüteç hiç kullanmadım, doktor da onu önermedi zaten ama hoppala faydalı olur dedi. Prego marka vardı kardeşimde onu aldım. 5.5 aylıkken yine doktor onayıyla kısa kısa koymaya başladık çünkü oğlum çok zıplamak istiyordu kucağımızda falan tutunca da 😊 o yüzden çok sevdi. Gün içinde de 15-20 dk durdu sanırım en fazla tek seferde, uzun süreli de bırakmamak gerekiyor diye biliyorum. Zaten sıkılıyorlar. Fisher price için dünya para dökmeye gerek yok, ebebekten aldı geçen bir arkadaşım, o da gayet güzel ve iş görüyor. Biz emekleme işi başladı başlayalı pek kullanamadık çünkü içinde durmak istemedi, dışarıdan tutunup oyuncaklarıyla oynamak istedi. Marka seçimini kullanım süresine göre yapabilirsiniz