Merhaba. Bebek arabamı ve pusetimi satıyorum. Oturduğum katta asansör yok. Önden arabayı sonra bebeğimi üst kata çikarmak zorunda kaliyorum. Bu da beni tek başımayken çok zorluyo. Ayrıca kendi arabamin bagajı küçük olduğu için bebek arabamız sıgmıyo ve arka koltuğa koymak zorunda kalıyoruz. Evim küçuk. Bu yüzden arabamız dedemizin bagajında öyle boşboş duruyo. Puset çok az kullanıldı. Tahminimce 10defa ya var ya yok. Araba pusete göre biraz daha fazla kullanıldı. O da alışverişe gittiğimizde avm içerisinde falan. Sıfırdan pek farkı yok. Arabamız çok güzel. Malesef içimde çok ukte kalacak ama bu sebeplerden dolayı satmak zorundayım. Puset+bebek arabasını 2500 tlye satıyorum. İlgilenen olursa resmini en kısa vakitte çeker yüklerim. Babycare safari cross travel sistem. Rengi kahverengi