Bebeğim 2 aylık doğum yaptığımdan beri ilk defa babamlara geldim. Bebeim uyurken yataktan düştü hastaneye gittik doktor kusma bayılma ve huzursuz olursa getirin dedi 5 saat geçti çok şükür hala bir şey olmadı. Başından böyle bir şey geçen yada duyan var mı