Skapln Merhaba arkadaşlar bende karaca aldım su 2500 TL olan adı ne bilmiyorum ama hiç memnun değilim bir kere altını pisirmiyo kullanan varsa nolur yazsın yada ben mi kullanmayı bilmiyorum aacaba , satmayı düşünüyorum
Sinem57 Canss3535 valla BMn çok memnunum yaa iyi ki almışım bnm eşim her sabah patates kızartması ister yağdan bikmistim o yüzden kahvalti bile hazırlamayı bıraktım Bi ara valla bak yağ yok kokusu yok muhteşem ayrıca bisey dikkatimi çekti herkes normal patatesi fırın patates gibi falan oluyor demişler Bnd yeni aldim sabah donuk patatesim bitmiş normal patates pişirdim hiç te tadı falan kötü olmadı gayet yağda kızarmış gibi oldu 200 derece 15 dkkada uzun oldu k.bakmayin
Elizto Canss3535 kesinlikle casori alın araştırın 5.5 litre çoğu kişide var bende çok memnunum az önce ıspanaklı peynirli börek yaptim mesela herşeyi çok güzel yapıyor
Skapln Canss3535 yada ben kullanmayı bilmiyorum sanırım karaca manüel xl benimki kullanan varsa lütfen yorum yapın ☺️
nurelem Canss3535 airfayi olmayanlarda ben😂 ne robot süpürge ne dysion ne de airfryi teknolojiden çok geri kaldım😂😂 manuel devam
Canss3535 nurelem valla bende de yok ikisi de baya övüldü birde az yemek için koca fırın acıyorum Bi araştırayım dedim🤣
nurelem Canss3535 kız iyi yapmışsın valla bende niyetliyim airfy almaya okuduklarını not alıyorum😀 acil ihtiyaç olarak görsem direk alirimda evde 3 tane fırınım var eşimin çenesini çekmeye değmez diye zamana bıraktım😂
Kizimcimmm1 Canss3535 annemde var bendede philips xxl var ama keşke bende xiaomi alsaydım diyorum çok güzel pratik
Canss3535 arslaninannesi98 iyi bari ben belki yansır çok daha fazla gelir diye düşündüm de firinda aynı şekilde yakiyor
EAMOM Susamuru ben philips aldım karacada çok gözüm vardı ama uygulamasını indirip sulu yemek sürelerine baktım gerçekten çok uzun süre bir fasülyeye 3 saat ve o arada harcadığı elektriği düşününce gerek görmedim ama buharlı pişirme özellikli olanlar varmış başka marka isterseniz göz önünde bulundurun