Selamlar ,
Kızım 3 gün önce 4. Ay aşılarını oldu. Ama dün be bugün sırtında ve gögüs göbek kısmında kırmızı benekler oldu pütür pütür gibi. Bunu yaşayan varmı ? Aşıdan mı yoksa başka seyden mı acaba ? Doktorumuz aşıdan değildır takip edelim dedi ama aşıdan hemen sonra olması beni biraz düşündürdü ?