Bizimde 2 yaşa 1 ay kaldı. Uyku geriliği var, iştahsızlık var. Ve bu sendrom zaten 3,5 yaşa kadar sürecekmiş. Yani 3 yaş daha beter değil, 2. yaşın devamı, ama artarak tabi. Ha benim birde şuan 2 aylık bir bebeğim daha var. Allah yardım etsin bütün annelere. Bende bağırmak istemiyorum ama uykusuzluk biz anneleri de geriyor. Sonra gönlünü alıyorum, vicdan azabı çekiyorum ki bundan kaynaklı babasına daha düşkün oldu. Babası benden sabırlı. Ben kasmıyorum. Yemiyorsa sonra yer diyorum, uyumuyorsa yarım saat sonra uyutayım diyorum. Ama babası aşırı inatçı. Genellikle babası uyutuyor, 10 dakikada bir uyandığı için beşik sallamaktan artık yorulduğunu, bu durumdan sıkıldığını söylüyor. E ben napiyim peki 2 bebek birden gündüz idare ediyorum ama gece olmasını istemiyorum. Sabır sabır diyorum ne diyeyim başka 😅