AbEsMu130125 evet tanıyorum sizi. İlk oglum herkesin kucağında uslu dururdu giderdi. Anlayamazdjm tanıdığını ama ikinci oglum 4 aylıktan beri yabancılarda ağlıyor birilerinin yanında bize bakıyor aglıyor bizim kucagımızda duruyor. Demekki karakterle alakalı dedim endişelenmeyin gerek yok cocughn kendiyle alakalı ben böyle anladım bikere annemdeyden dedim anne senjnyanjnda dursun bakkala iniyorum ben girtifim gibi ağlamış susamış annem aradı konuşturdu beni sesimi duyunca sustu. Bıkerede annemın kucagındayken ben içeri girince dönüp bana baktı sonra anneme bakıp ağladı. Bizde dedik herhalde benim kucağımda sanıyordu kendini ondan ağladı. Kqyınvalideminde kucağında uslu uslu duruyordu kqyınvalıdem bana seslenince ağlamaya basladı kaynanamda dedi siz napmıssınız coxufu kendınze alıstırmıssjnız 😁😁 bizlik bişe yok cocuktan cocuga fark rdiyor ilk oglum herkese gider herkeste durur yokluğumu hiç anlamazdı. Malesef ikincisi ortamlarda bile gözü bizi arıyor. Sorun yok cnm