Fatosveaselbebek Arzukzlkca-21 mahsallah sagma yapin herkese e demeyin nazar olur pompaniz varsa sagip dolaba koyun ilerisi icin saklayabilirsiniz
Dark658 Arzukzlkca-21 aynı durumu ben de yaşıyorum, fazla sütün hazneye dolduğu kalkan kullanıyorum gün icinde habire boşaltiyorum, gece taştığı için üstüm, çarşaf süt oluyor fışkırma oluyor mu sizde
Tontis_annesii Arzukzlkca-21 yeni doğum yaptınız sanırım maşallah kız nazar değer buraya yazmayın bende doğum yaptıktan ilk 5 aya kadar akardı hep 8 aylık olduk artık akmıyor
Bebeklianne Arzukzlkca-21 bı şey söyleyeceğim ama gülmeyin lütfen . Çocuk bezini koyun gogusunuze boylece sütünüz akmaz 😅
Sena_mom_bz Bırak ıslatsın bir süre sonra o kadar akmıyor o günleri özlüyorsun bilseydim kesileceğini o günlerde o kadar şikayet etmezdim mendil koy pedler kayıyor bi de bez değilde süngeri olan sütyenden al
Hifam_38 Arzukzlkca-21 şuan göğüsler terbiye olmadığından akıyor maşallah ne güzel gogusleriniz emmeye alışınca yani emme olunca süt geleceğini anlayınca geçiyor başlarda hep akiyo beş altı aya kadar benimde akmisti ah ne güzel zamanlardı o an çok zor oluyo emzirme uyanma sürekli emzirmek falan ama sütten kesince anlıyosun en güzel özel anlar
Gizemkraks Arzukzlkca-21 😂aynı sorun bendede var sabah sırılsıklam kalkıyorum almıştım artık koltuk yatak süt içinde ped geceleri takmıyorum pekte işe yaramıyor
Birbebekannesi1 @Arzukzlkca-21 göğüs kalkanı tavsiye ediyorum baya hemde tavsiye ediyorum ilk emzirme döneminde benimde öyleydi hem fazla süt kalkanın içerisine akıyor biberona koyup verebilirsiniz hemde göğüste oluşan yaralara iyi geliyo
Dark658 Annebbk doğum yaptığım hafta şerbetli, sütlü çok tatlı yedim , lohusa şerbetini uzun bı süre meyve suyu gibi içtim bunlara bağlıyorum, genetik dicem ama annemin normalmiş bu kadar akmiyormus şu an ne bulursam onu yiyorum 😂
Katun Arzukzlkca-21 ay o günleri hatırladım bi kalkardım yatak çarşaf ıslak dışarı çıkmak istemezdim üstüm başım ıslanırdı. Ben sağım yapıyordum sürekli birde ped bana pek hijyenik gelmemişti kalkan koyuyordum. Bi zamandan sonra azalıyor memeler terbiye oldukça. Ama benim 6 7 ayda bile oluyordu ara ara
Sinem1205 Arzukzlkca-21 benimde ilk zamanlar oyle oluyordu gece kalkip atletimi falan değiştiriyodum ve sık sık sağim yapip buzluga atiyordum. göğüs pedi enfeksiyon yapar dedikleri icin hic kullanmadim bebegimin agiz mendillerinden kullandim zamanla azalicak merak etmeyin. Kizim suan 5 aylik hafta da bir kez falan oluyor