Sudocrem kullanın bizde bir kez pişik oldu hemen kullandım ama pişik olduğu donemden hic ıslak mendil kullanmadım kaynamis su ve pamuk ile temizledim. Ilık pamuk canını yakmıyor rahatlatıyor. Geçince de sebamed in pişik önleyici kremini ara ara sürerim, hafif kızarıklık görürsem de sudocrem kullanıyorum yine. Bu arada ıslak bezi kapatmayin. Biz Molfix kullanıyoruz, şu an için memnunum ama her bebeğe her bez yaramiyor, butcenize göre sleepy de deneyebilirsiniz.