Aleynasumeyye 1. Ayında oldu doktor birşey yapmıyor cok ağlamıştı gazı vardı o yüzden olabiliyor tekrarlarsa k vitamin iğnesini tekrar yapıyorlar iki kere daha oldu bi süre sonra bu sefer iğneyi yaptı bidaha olmadı he damla gelmişti yani hiç bir zararı yok cok cok kanama olursa korkmalısın demişti