Arkadaşlar merhaba kızım 1 yaşında doğduğundan bu yana sürekli tırnak için hastaneye götürüyorum kesim sebebiyle batığı oluşmadı ama hep şiş ve kızarık kremler vs işe yaramıyor ! Tırnağın kenarına bakıyorum tırnakta yok batan ama asla dokundurtmuyor başına böyle bişey gelen varmı ?