2ay13 gunluguz sma mamasını kullanıyrouz malesef sütüm yoktu mamada 1.5 aylıkken 120 ml mama vermem gerektıgı yazıyor ve gayet 120 ml içiyordu her uyandıgında suan 150 ml yapıyorum 2 aylık oldugu ıcın fkqat bırakın 150 yi 120ml bile içmiyor asla 60 ml içiyor ve hemen karnı şişiyor agzıyla bıberonu itiyor ne yapmam lazm boyle içmemeye baslamadan once 4.350 kgydı doktor kontrolumuz vardı bır ay aonra gel dedı doktor konstolunden sonra içmemeye basladı sizce saglık ocagına goturmelı mıyım hemen yoksa dıger aykı kontrolu mu beklıyeyım ama ac olsa aglar da. Asla aglamıyor gayet. Memnun halinden