Bebegim 1 buçuk aylık öksürüğüm vardı bilmeden iburamin cold 1 tatlı kaşığı içtim bebeğim uyuyor hep normalde altını kirletince altını temizleyene kadar ağlayan bebeğim altı kirli olmasına rağmen aglamadı emzirmek için uyandırdım yine uyudu daha sonra reçeteye bakmak aklıma geldi emzirme doneme kullanmak zararlı olabilir yazıyor kulanan var mı ?