Selam kızçeler, bebeğim 7 aylik ek gidadayiz sık araliklarla kabizlik problemi yasiyoruz 1 2 gun normalse 3 4 gun kabiz. Denedigim yöntemler sabahlari zeytinyagi iciriyorum ve ilik su.
Kayisiyla yulaf ezmesiyle mama hazirliyorum. En son komposto gibi incirle kayisiyi kaynatip suyunu icirdim. Ve tabi gun icinde bol sivi. Sizlerde yasiyor musunuz bu sorunu ? Simdi hindistan cevizi yagi epey faydaliymis deneyeniz var mi ? Kafamda deli sorular burada toplasalim lutfenn 🥲🥲🥰🥰🥰