Evatlg benim besigim anne yani kizim 1 yasinda hala o sekilde kullaniyorum, aksam uyutunca besigine yatirirdim hep sonra gece yanima gelirdi ben de usenmezsem dalinca tekrar yerine koyardim ama cogunlukla usenirdim yanimda yatti belki aylarca sonra kendi kendine yataginda uyumak daha rahat geldi sanirim artik gelmiyor besiginde yatiyo bizim yataga gelmeyi burakti kendi kendine. Ben bebegimi hic bir konuda kisitlamadim ama bu tamamen benim usengecligimden bebegim cogu konuda beni zorlamadi benimle inatlasmadi ne uyku ne yatak konusunda hatta emmeyi de nerdeyse zorlanmadan kendi kesti diyebilirim. Relax olmanizi tavsiye ediyorum.