Arkadaşlar merhaba 6 ay 9 günlüğüz diş yerlerimiz bayadır kaşınıyor ama daha çıkma belirtisi yok ne gece uykumuz kaldı ne gündüz 😣 tedagil ve dentilox jel kullanıyorum ama onlarında etkisi geçince aynı . Karanfil yağını duydum ama çekiniyorum açıkçası karanfilin mayhoş bir tadı var sonuçta çocuğun midesini bulandırı mı ağzında değişik tat bırakır mı bunları öğrenmek istiyorum bir de kullananlar gerçekten faydasını gördü mü ? Paylaşırsanız çok memnun olurum Şimdiden çok teşekkür ediyorum 🥰🌸