Kızlar bebeğim 5 aylık adenovirüse yakalandı 2 hafta önce düzelmişti kontrole gittik doktor harika görünüyor dedi ek olarak çinko supravit verdi düzenli kullanıyoruz fakat bu sefer ishal başladı beş haftadır geçmiyor ve aşırı kokuyor bugün sağlıkocağına gittik bi sorun gözükmüyor dedi ne yapmalıyım ishal için yaşayanınız var mı