Tugba5834 karnınız belirmeye başladığında kardeşini sevdirmeye başlayın öpsün sevsin alışsın doğunca da farklı davranmayın büyük bebişe çok ilgi veya az ilgi olduğu zaman kıskançlık oluyor her zaman nasılsa öyle devam edin yenidoğanı beraber sevin bakımını beraber yapın illaki kıskançlık oluyor ama sevgiyi iyi aşılarsanız bebişe zarar vermez. Benim şuan yaşadığım tek sıkıntı bi yere gittiğimizde büyük bebiş de bebek arabasına binmek istiyor bindirmesem kucakta gezmek istiyor aşırı yorucu oluyor keşke ikiz bebek arabası alsaydım diyorum 😂