eddacanb ay keşke yiyen bi bebegim olsa🙈Ben oğluma o kadar zor yemek yediriyorum ki..Bence yiyorken yesin cocuk,ileride hareketlenince zaten atacak o kiloyu.Bir de kısıtlanırsa yemekten soğur bu sefer diye düşünüyorum.Tabi benim düşüncem bu,annesi her zaman daha iyisini bilir🥰