Nuni 4 aylık kızım var 2ci ayından beri emmek istemiyor sanki mememden tiksiniyor gibi sadece uykusunda emiyor oda en fazla 5 dakika artık çok yoruldum ya o pes edecek yada ben hiç geçecek gibi değil arkadaşlar lütfen fikir verin yardım edin