Mommyy0708 Kızlar bebeğim çok kilo vermiş anne sütü yetersiz kalmış mamaya başlayacağız, biberon almıştım baby plus ama ucu akıtıyor, sadece bebek emerken süt gelen bi biberon arıyorum var mı önerdiğiniz memnun kaldığınız? Antikolik olması da önemli
Mine01 Mommyy0708 philips avent cam biberon , anne memesine enn yakın ve akıtmıyor, ben kızıma aldim ama hic kullanmadik kaldi öyle , kullanan arkadaslarim var beğeniyorlar
Rbi Mommyy0708 lansinoh anne memesine en yakın olandı canm önce kendini emzir sonra sağdıpını ver ki seni reddetmesin
Kucuksincap Kesinlikle lansinoh biberon hem antikolik hem anne memesine en yakın olan 1 buçuk yaşında hâlâ daha bunu kullanıyorum sizdirma akıtma yapmıyor kesinlikle
Pnay Mommyy0708 Lansinoh kullanıyoruz memnunuz. Gaz yapmaması için hava akışını sağlayan delik var biberonun emziğinde. İçerken boluncuklari içerisinde görünce aaa gercekten işe yarıyor diye sevinmiştim ilk alınca🤭Gazi tamamen kesiyor diyemem ama başarılı
_YanakReisinAnnesii Mommyy0708 tomme tippee ydı galiba adı umarım doğru yazmışımdır 😂 bu markanın antikolik olanını kullandık aylarca çok memnundum . Hem akıtma yapmıyordu hem de gaz vs sorunu yaşamadık biz .
AylakMatmazel Mommyy0708 Biz doğduğundan 4. Aya kadar tommee tippee antikolik kullandık şükürler olsun hiç gaz sorunu vs yaşamadık. Tommee tippee sonrasında kesmez olunca avent e geçtim hızlı akışlıya ondan da aşırı memnunum. Yani 4 aydan küçükse bebeğiniz tommee tippee, büyükse kesinlikle avent öneririm.