Buglem-inAnnesi Doğum yapalı 8 ay geçti ama sezeryan dikiş izleri hala geçmedi kırmızı sorun mu yoksa normal mi 🤷🏻♀️
Buglem-inAnnesi Menessasmom ben 4-5 ay sonra geçiyor sanıyordum hayırlısı olsun teşekkürler cevabınız için
Aysnrgul Beyaz tenlilerde geçmesi çok daha uzun sürüyor. Benim 7 ay oldu kıpkırmızı duruyor dikişlerim🥺
Buglem-inAnnesi Aysnrgul yapcak bişi yol sağlığımız yerinde olsunda ben geçer diye düşünmüştüm 4-5 aya
Buglem-inAnnesi Ayazinannesiiiiii bende 5 ay falan hep uyuşuk hissettim sıktığımda acımıyordu ama şuan o his gitti