Alara123 omurgası zarar görür eğrilikler oluşur bı yüzden doktorlar asla istemez. 2 yastan sonra ince bir yastık olabilir . Birde yastıkta dönmeye başlayınca boğulma riski oluyor . Başı biraz daha yukarda olsun istiyorsanız reflü yatakları var onda yatırın