Merhabalar, 20 aylık kızım var, atak dedik diş dedik grip dedik ama asla siniri geçmiyor emmeyi bırakmayla birlikte daha da şiddetlendi ne istese ağlayarak ve çığlık atarak istiyor. Otursam oturdum diye kalksam kalktım diye kızıp ağlıyor. Bide vurmaya başladı bu hafta nerden gördü anlamıyoruz, deneyimi olanlar lütfen fikir verebilir mi