Sanırım en zorlandığım konuydu bebeğimin kabız olması kolik kabız olarak geçiyorduk biz 3 aydan 1.5 yaşa kadar ben her gün iki çay kaşığı has zeytinyağı veriyordum yumuşatsın diye bağarsaklarını ve her gün 10 çay kaşığı fln armut suyu veriyordum büyüdükçe yaptığımız formüller değişti ama ne yaparsak yapalım kabızlık geçmedi şuan 21 aylık daha anca kendine gelmeye başladı o da her gün yine yapamıyor 2-3 günde bir ve katı ama rahat şekilde yapıyor bize duphalac şurup çok iyi gelmişti ama şuan sizin bebeğiniz küçük