Egementosunannisi evet; oğlum 4. Ayında sünnetten sonra meme reddi oldu. Tüm hata benimdi ve çok ağladım. O ağladı ben ağladım. Bir çok cocukta 4. Ay atak döneminde meme reddi olabiliyormuş, yeterki onu tetikleme. Ben biraz keyfime düşkünümdür. Doğum iznimdeyim normalde çalışıyorum. Çok evde durmak yaramıyor diye sütümü sağıp annemlere bırakır 2 günde bir bi yere giderdim. Ama az ama çok. Sünnette de operasyon sırasında biberon verdik. Ondan sonra meme reddi oldu. Denemediğim yöntem kalmadı, 4. Ay çok sıkıntılı bir ay herşeyin farkında çok dikkat dağınıklığı oluyor herşeye yarım saat bakabiliyorlar. Tamamen biberonu hayatımızdan çıkardık. Ama oldu ki bişey oldu ve bırakman gerekiyor, kaşık biberon kullanmak gerekiyor materni diye bi marka var o çok iyi. Tabi bebeği onunla beslemek öyle zor ki. Ben çok pişman oldum, her biberonla sütümü verdiğim güne lanet ettim. Eşim artık yapma üzme kendini demekten yorulmuştu. Gece gündüz ağladım ama sonunda ben kazandım. 2 hafta sürdü, hep sağdım kendimi hatta sağarken uyuyakalıyodum. Sormak istediğiniz birşey var ise seve seve cevaplarım. Bütün kuzular sütle büyüsünler🙏