Arkadaşlar bebeğim 13.5 aylık ilk defa dün akıntıya birlikte hafif bir kanamam oldu dünden beri devamı gelmiyor regldir dmi ya 3 aylık iğne ile korunuyorum bu akşama kadar devamı gelir diye pedle dolaşıyorum ağrılarım var ama gelen yok ilk regl zor mu sökülüyor sizinde böyle oldumu