GiybetReis Kızlar kıyafetlerde hep boya lekeleri yemek lekeleri felan kalıyor. Lekesiz bişi kalmadı kızımın ya. 25 aylık. Uni baby ile yıkıyorum. Ne önerirsiniz?
nhduman GiybetReis bizim de hep mama oluyordu. Çorba, yağ salça vs lekeleri falan. Ariel dağ esintisi var, onu önerdi birisi aldım bende. Makinenin leke programında çalıştırıp denedim. Aşırı memnun kaldım. Tavsiye ederim 🌸
Mor_menekse GiybetReis kıyafet kuruyken bulaşık deterjanı ile lekeleri çitile makineye at birde beyaz sabun da etkili
Deletedmom_109 GiybetReis güneşli havada kurutun tam güneş görsün lekeli kısmı çoğu leke çıkıyor bu şekilde
GiybetReis Mor_menekse Divayorgun ı ozgeAK06 Kızlar kızım kreşe gidiyor her gün 3 lekeli kıyafet +1 evde giydiği lekeli kıyafet vs derken hepsini elde çitilersem kafayı yerim😅
ozgeAK06 Yemek lekesi denemedim ama katı beyaz sabunla soğuk suda sürüp sonra sıcak suda durulayınca çok iyi çıkarıo
Alinaa97 GiybetReis poxy marka genel temizlik spreyini alın derim, lakin bebeğimin sıfır oto koltuğunun kılıf kısmına kızartma tenceresinden yağ döküldü sıkıp 15-20 dk bekletip makineye attım. Harika bir sprey👌
Elifbeyzam GiybetReis e bebekde çamaşır sodasimiydi birşey vardı kutuda ben ondan kullanıyordum baya işe yarıyordu yemek lekelerine sıcak suda bekletiyorum kovada sonra makineye atıyordum
Nanem123 GiybetReis aynı problemi bende yaşıyorum vanish kosla leke çıkarıcı kullanıyorum tertemiz oluyor
GiybetReis Nanem123 makineye camasırları atıp deterjan olarak mı kullanılıyor yoksa lavaboda felan lekenin üstüne döküp bekletiyor musunuz
Nanem123 GiybetReis lekeli çamaşırı ıslatıyorsunuz sonra leke olan yerlere leke çıkarıcı vanish kosla döküyorsunuz ucu fırçalı gibi hafif ovalıyorsunuz 15 dk bekletip yıkatıyorsunuz
nergiskokusu Ilık suya sabun tozu atıp kirlileri birkaç saat bekletiyorum içinde. Derine işleyen bir leke değilse makineye atınca çıkıyor. Ama derin lekeler illa ekstra işlem istiyor 🤷🏻♀️😊
GiybetReis Jadewinder Nanem123 nergiskokusu Teşekkür ederim kızlar . Koslayı bi denicem tek tek tüm lekeleri sıkıp bi de mak. Gözüne kosla döküp öyle yıkamayı denicem bi kaç güne