Kızlar acil şekilde yarın işe başlıyorum bebeğim 13 aylık aktif emiyor 9/3 çalışacağım sütümü sağıp bırakmalı mıyım eve ? Öğle arası izin alabilirsem gelip emzirmeyi düşünüyorum biberon hıc kullanmadı emzikte tutmuyor babası bardakla ya da sulukla versin diye ama bilemedim