10 gün önce Sezaryan doğum yaptım doğum öncesi doktorum mantar teşhisi koymuştu fitil kullanınca geçmişti doğumdan sonra çok arttı vajinamın içi kaşınıyor fitil kullandım biraz daha rahatladı ama halâ var kaşıntı. Krem de var kremi tam olarak nereye uyguluyoruz benim vajinamın içi kaşınıyor dışına sürsem etki eder mi ? Ya da doğum sonrası böyle bir şey yaşayan var mı önerilerinıze açığım