Benin bebeğim daha 6 aylık. Ama istemediği zaman resmen kilit vuruyor hicbir şekilde yediremiyorum. Bir kaç saat daha bekliyorum baya acıkmış oluyo ozaman güzel yiyor. Ağızda tutmayı nasıl engelleyebilirsiniz bi fikrim yok. Inşallah en kisa sürede geçer.