Milena17 3günlükken verdim hemen tuttu, 20. ayında da zar zor bıraktırdım🤭🤪 tam bir emzik bağımlısı olmuştu. Yenidoğan için kurtarıcı gerçekten ve ani bebek ölümü de engelliyor o yüzden ilk aylar kullanılması iyi bence. Sonradan bıraktırmak biraz sıkıntı ama öyle böyle bırakıyorlar istikrarlı olduktan sonra😊