Benimki de 2 aylık en fazla 10 dk emiyor aynı emerken boğuluyo gibi oluyo öksürüyor bırakıyor eminim ki doymuyor sağıp veriyorum bu yüzden meme reddi yaşadım uyanıkken emmiyor uyurken emiyor sende sağıp biberonla değil de enjektörle verebilirsin meme reddi yaşamamak için