Arkadaşlar merhaba bir konuda sizlerden bilgi almak istiyorum. 9,5 aylık bebeğim var. 11 haftalık hamileyim. Bebeğimi emzirmeye devam ediyorum bu hafta doktor kontrolüne gittiğimde rahim içerisinde kese dışında kanama alanları olduğunu söyledi ve bunun bebek emzirmesinden kaynaklı olduğunu sabah ve akşam 1 adet progestan verdi ve kısa sürede bebeğimi sütten kesmem gerektiğini.
Hem bebek doktorumuz hemde kadın doğum doktorumuz progestanın bir zararı olmadığını söyledi ama prospektüsünde emzirme döneminde önermiyor. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? Şimdiden teşekkürler.