arkadaşlar 7 ay 3 günlük oğlum var doğduğunda baş çevresi 31cmdi. birşey demediler ancak bugün gittim muayeneye şuan baş çevresi 41.5 cm prof sınırda küçük, takip edeceğiz; 8 aylıkken geleceksin dedi. Sizin de böyle bir durum başınıza geldi mi. Çok tedirgin oldum canım çok sıkıldı.Bir sıkıntı oluşturur mu bu baş çevresi küçüklüğü ne olacak peki😞?