Yorgunuykusuz Kızlar bebeğim akşam 6-7 gibi uykuya geçiyor 11 ve gece 3 gibi uyanıyor ama emip geri uyuyor direk zaten uyuyarak emiyor peki bebeğim kaka yapmadıysa altını almayayım mı bu süre çok uzun değil mi sabah 6da uyanıyor
darzuinci Yorgunuykusuz ben kaka yapsada yapmasada degiştiriyorum yoksa pisik oluyor hemde bebegim rahatsiz oluyor
Bircaykoyicelim Yorgunuykusuz 22 aylık hala uykusunda değiştiriyorum. Akşam 6 da uyuyor 12 ve gece 3 de değiştiriyorum. Uzun süre Pampers de kalmasını istemiyorum.
Artemiss_ Yorgunuykusuz uyandırıp degıstirin yapsa da yapmasa da sonuçta pişik ihtimali var. Pişik olursa asla uyuyamaz daha kötü. Benim bebeğim de 2 buçuk aylık 3-4 saatte bir degıstirirz mutlaka hiç çiş olmasa bile havasız kalıyor sonuçta tenine zarar annesi 🥰
Yorgunuykusuz Bircaykoyicelim anladım canım bende şimdi uyandı emerken uyuyakaldı yatırdım kakası yoktu ama bidaha ki uyanmasına değiştireyim bende rahat edemedim
Yorgunuykusuz Artemiss_ şuan emerken uyuyakaldı kıyamadım ama bebde huzursuzum ya kaldırıp değiştircem
Aysnndoruk Yorgunuykusuz cnm bosver ya kaka yapmadıysa uyuyan devi uyandırma benim oglum da 9 da uykuya geçer sabaha kadsr asla değiştirmem ilk 40 gün degistirdim şimdi 3 aylık olacak hicde pişik olmadi çok sukur uyku çişten daha önemli
Show_must_go_on Yorgunuykusuz uyurken benek altını açtığınızda uykusu açılır şuan küçük belki hemen dalar geri ama ileriki zamanlarda bu alışkanlık olur uykuya geri döndüremezsiniz . Dr. ‘Lar 2 ayda sonra gece kaka olmadığı sürece uyku kalitesi için alt değiştirmeyin diyor ama çok çiş yapmıştır rahatsız ediyordur ayrı ama diğer türlü değiştirdiğinizde uyku kalitesi bozuluyor be hiç değiştirmedim 2 aydan sonra
Yorgunuykusuz Show_must_go_on anladım bebeğim rahatsız değil şuan öyle uyuypr ama ben rahat edemiyorum rahatsız olsa uyanırdı sanırım
Show_must_go_on Yorgunuykusuz tabi ki artık acıkınca nasıl uyanıp ağlıyorsa bezinden rahasız olduğundada uyanıp ağlar aklınız kalmasın ☺️
KubeyHatun Gece bez değiştirmek uygun değil bence. 11 gibi son bezini değiştirin, sabahı bekleyin derim.
birkedibirbebe Yorgunuykusuz nasıl ya sadece iki kez mi uyanıyor emmek için 😂 bacım sen bunu söyleme her yerde nazar ederler 😂