Minik_oglum dondurucudan çıkan süt dolapta 24 saat kalabilir, yani buzdolabında çözdürüp 60 biberona alıp ısıtabilirsiniz böylece 3 kerede kullanırsınız, ama hepsini ısıtırsanız ısındıktan sonra 3 saat içinde tüketmeniz gerekir, ısıtılan süt tekrar ısıtılmaz dökmelisiniz