Merhaba gecen hafta boğaz enfeksiyonu geçirdiğim için ateşim çıktı 39 lara bu yüzden ne yemek yiyebildim ne şu içtim 2 gün boyunca. Bebegimde emmek istemedi az olduğu için. Sütüm aşırı azaldı koca gün beklemeyle akşam sagdigimda anca 20cc iki gogusten. bebegim daha 4 aylık. 3mzirmek istiyorum neler yapmalıyım. Hiç dolmuyor goguslerim çok yumuşak.