Merhabalar kizlar oğlum 2 ay 22 günlük 3100 gram doğdu şuan 7 kilo emzirirken aşırı zorlanıyorum kollarım tutmuyor artık 17 aylık ablası var şuan o 10 kilo 1 2 aya kızımı geçecek gibi duruyor doktor emzirme saatlerinin arasını biraz uzat dedi ama emzirmezsem asla susmuyor oğlumla ve benimle aynı şeyleri yaşayan var mı