Kayra-gul
Merhaba bende gebelik zehirlemesi geçirdim avrupada yaşıyorum burdaki doktorlar denk gelirsen iyi denk gelmezsen seni öldürürler resmen . Ben rahatsızlandım evde omuzum ve göğsümün altı aşırı ağrıyordur acile gittik tansiyon 14/9 bana gastrit dediler mide yanması gibi bşymiş ama geçmedi 4 gün yine gittim tansiyon yükseliyormuş hala kan ve idrarımı aldılar başka hastanede doğuma gönderdiler doktor dedi acil almamız lazım zehirleniyorsunuz dediler dedi ben cesaret etmiyorum seni başka hastaneye yollicam gittik 3 saatlik yol hastane. Ertesi gün ameliyata aldılar 26 haftalık oğlum sezeryanla geldi geçen sene nisanda 27sinde. Sonra 2 ay sonra oğlum ameliyat oldu bağırsaklardan 2 defa oldu topu topuna 5,5 ay hastanedeyik nisanda girdik ağustosta eve geldik kardeşim
Tansiyonunuzu hep kontrol edin bacım biz ölümden döndük resmen Allahım büyük korkutma kendini