Benim bebeğim de prematüre ve kabızlığı var sadece mamayla besleniyo evrt ilk başta aptamil prematil verdim prematüre bebek maması çok kötü kabız yaptı sızın dediginiz tüm yöntemleri denedim ama pek bi işe yaramadı açıkçası doktora götürdüm tavsiyesi üzerine golden goat ve biogaia damla birlikte kullandım ve tamamen geçti 10 günde bi kaka yapan bebeğim her gün kalasını yapar oldu taki hippe geçene kadar yine herşey sar baştan oldu