10 aylık ama hala 3 uyku istiyor benimki. 20.30 uyurdu 7de kalkardı son 1 aydır gece uykusu 12 ye falan çıktıOnuda zorla uyutuyorum. Sebebi diş değil. Ben 2 uykuya düşürmeye çalıştım sapıttı doğru mu yapıyorum bilemedim. Gündüz uykuları 1.5 saati buluyor